Over deze website Over deze website
De Protestantse Gemeente Enschede is bezig zich te ontwikkelen van een verzameling van vaak zeer losse wijkkerken naar één gezamenlijke stadskerk. Richtinggevend binnen dit proces is onze missie: 'Geloven in Enschede'.
Deze website is gericht op de toekomst die we samen aan het bouwen zijn. De website staat daarom vooral voor het geheel van de Protestantse Gemeente. Tevens toont de website dat de relatie met de stad ons dierbaar is.
De website kent een aantal hoofdroutes (menu's):
Het menu Activiteiten staat voor een meer thematische ingang.
Het menu Bestuur en Beleid toont onze organisatiestructuur, en geeft informatie over de belangrijkste beleidsontwikkelingen.
Het menu Stadsdelen is het begin van een meer geografisch georriënteerde route, beginnend bij de stadselen van Enschede, inclusief de binnenstad. Onder dit menu worden met name de wijk- en stad-gerichte activiteiten genoemd.
Het menu Wijkgemeentes is het begin van een klassiek kerkelijke route.
Het menu Jeugd bevat informatie voor en van de jongeren van de PGE.
Het munu Contact geeft informtie hoe u in contact kunt komen met predikanten, het kerkelijk bureau en de webmasters van deze website,
De website is opgebouwd vanaf april 2011.